A kávé csökkenti a méhrák kockázatát
Azoknál a nőknél, akik naponta legalább négy kávét isznak kisebb eséllyel alakul ki a méhbelhártya rákja - állapították meg amerikai kutatók.

A tanulmányhoz több mint 67 ezer amerikai nővér adatait elemezték. A méhrák előfordulásának gyakorisága kicsi volt, mindössze 672 esetet diagnosztizáltak a követéses vizsgálat 26 éve alatt. Az összehasonlítás azt mutatta, hogy a legalább négy kávét ivó nőknél negyeddel kisebb volt a betegség kialakulásának kockázata azokhoz képest, akik nem vagy legfeljebb napi egy csésze kávét fogyasztottak.
Forrás: MTI / HÍR PORT 24