2018. november 14., szerda - Aliz
Keresés a tartalomban
ItthonA Tokaji Borvidékről írt a New York Times


A Tokaji Borvidékről írt a New York Times

TokajA New York Times hétvégi utazási mellékletében írt a borsodi borvidékről; ennek mellékletnek 14 millió előfizetője van.


Az újságíró a cikkben egy roppant élvezetes, kedvező képet festő riportban számol be az ott tett látogatásáról. A magyar borokat, illetve a borvidéket a francia, olasz és portugál bortermelők boraival hasonlítja össze, valamint érdeklődést felkeltő, színes képekkel csábítja az olvasókat a Tokaj-hegyaljai borvidék meglátogatására.


A nemzeti turisztikai marketingszervezet kiemelt feladatának tekinti a magyar borok népszerűsítését, a hazai borturizmus fellendítését. Ennek érdekében számos marketingeszközt alkalmaz. A bor és gasztronómia a Fesztiválok Évében is kiemelt figyelmet kap a turisztikai kommunikációban.


A cikk a Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviseletének közreműködésével jött létre.

 

Forrás: ÖS/HÍR PORT24

 

2010-07-31

Nógrád 24 hírportál
A Nógrád24.hu kiadója a MEDIA TODAY KFT. © Minden jog fenntartva. |
Impresszum | Médiaajánlat | Szerzői jogok | Etikai kódex | Hírarchívum | RSS | Oldaltérkép
Weboldal készítés: DreamSite