2018. november 14., szerda - Aliz
Keresés a tartalomban
BulvárBeperelte a TV2 Vágó Istvánt!

Beperelte a TV2 Vágó Istvánt!

Beperelte Vágó Istvánt a TV2! A csatorna megelégelte, hogy a kvízmester állítólag a menesztéséről szőtt összeesküvés-elméleteket emleget a médiában. A per a tervek szerint januárban kezdődik.

Vágó István


Vágótól egykori kenyéradója tavaly októberben vált meg, mondván, nem illeszkedik a csatorna műsorpolitikájához, és nem találtak neki való feladatot. A kvízmesterről megjelent híradások szerint azonban politikai okok is lehetnek a háttérben.

Egy helyi médium néhány hónapja beszámolt arról, hogy a Demokratikus Charta pécsi szervezetének vendégeként szűk körben Vágó felidézte azt a már ismert történetet, miszerint kirúgása napján nézeteltérésbe került a 40 milliós játszma stábjával, mindezt azonban ott pár új részlettel is kiegészítette, felhívva a figyelmet néhány „véletlen" egybeesésre. Ezek közé tartozik, hogy távozása után egy jobboldali sajtótermék hirtelen a TV2 hirdetőjévé vált, ami által egyes hírek szerint a csatorna egymilliárdos bevételhez jutott, illetve hogy a Tényekhez a Hír Tv-ből érkezett egy újságíró magas beosztásba.


A műsorvezető állításait akkor a TV2 még csak légből kapott, politikai indítékokat sejtető összeesküvés-elméletnek tartotta, mára azonban odáig fajult a dolog, hogy a csatorna nem tűr tovább, és bíróságon követeli, hogy Vágó fizessen a hitelrontásért.

„Miután a TV2 korrektül elszámolt Vágó Istvánnal, egy ideig türelmesen figyeltük a televízió ellen indított rágalomhadjáratát, amelyet legtöbbször légből kapott összeesküvés-elméletekkel színezett, de néhány nyilatkozatával túl messzire ment, így a TV2 vezetése úgy döntött, a bíróság előtt számoltatja el az exkvízmestert valótlan állításaiért. A per januárban kezdődik" - tudatta közleményében a TV2 lapunk megkeresésére, amire Vágó paprikás hangulatban felelt, mivel úgy érzi, az ember már a véleményét sem fejtheti ki következmények nélkül.


- Meglepett a TV2 közleménye. Már-már azt hittem, zavartalanul tölthetem nyugdíjas éveimet, véleményt nyilváníthatok bármiről - de nem... A TV2 - jobb híján? - velem kötekedik, már-már komédiába illően. Mert hát a véleményem bíróság elé citálását mi másnak lehetne minősíteni? Van véleményem a TV2 mostani eljárásáról is: szánalmas dolog ilyen közleményekkel „szórakoztatni" a nagyérdeműt ahelyett, hogy - ha már hozzá fordulnak - rábíznák az ítéletet a független bíróságra. Azt aztán majd megjelentethetik közleményben, ha jónak látják. Nem fogják - nyilatkozta az egykori kvízmester.


Forrás: Blikk/ HÍR PORT 24

 

2011-07-22

Nógrád 24 hírportál
A Nógrád24.hu kiadója a MEDIA TODAY KFT. © Minden jog fenntartva. |
Impresszum | Médiaajánlat | Szerzői jogok | Etikai kódex | Hírarchívum | RSS | Oldaltérkép
Weboldal készítés: DreamSite