2018. november 16., péntek - Ödön
Keresés a tartalomban
Nógrád MegyeTöbb mint 100 milliót költöttek Nógrád megye turisztikai marketingjére

Több mint 100 milliót költöttek Nógrád megye turisztikai marketingjére


Lezárult a Nógrád megyei turisztikai marketing javítására indított egy éves program, amelynek keretében 114 millió forintból a többi között reklámfilmeket készítettek, weboldalt hoztak létre, és webkamerát helyeztek ki a turisztikai szempontból frekventált helyekre - tájékoztatta Szendrődi Nikolett, a Nógrád Turisztikai Közhasznú Nonprofit Kft. menedzsere az MTI-t hétfőn.

nogradmegyeegy


Az Észak-Magyarországi Operatív Program (ÉMOP) 97 millió forinttal támogatta a programot - tette hozzá Szendrődi Nikolett. Elmondta: a megye egységes kiállítási megjelenéseihez beszerezték a fotódokumentációs adatbázist, elkészítették az arculati kézikönyvet és a márkatervezési stratégiát, majd legyártották a kiadványokat és a logózott marketingeszközöket. Létrehozták a megye turisztikai weboldalát, amelyen a világörökségi Hollókőn és a Szentkúti Nemzeti Kegyhelyen elhelyezett webkamerák közvetítései is láthatók, valamint DVD-n is kiadták az új marketing filmet és az új reklámspotokat - tette hozzá.


A turisták által leginkább látogatott területeken öt darab érintőképernyős, és egy térképes érintőképernyős információs terminált helyeztek el, a megye fontosabb határain pedig új arculatot kaptak az üdvözlőtáblák - mondta a menedzser, hozzátéve: tavasszal elindították a Nógrádi Turisztikai Kártyarendszert, hogy segítsék a turisták kedvezményes itt-tartózkodását, és ösztönözzék, hogy minél több szolgáltatást vegyenek igénybe.

 

Forrás: MTI/HÍR PORT24

2012-09-25

Nógrád 24 hírportál
A Nógrád24.hu kiadója a MEDIA TODAY KFT. © Minden jog fenntartva. |
Impresszum | Médiaajánlat | Szerzői jogok | Etikai kódex | Hírarchívum | RSS | Oldaltérkép
Weboldal készítés: DreamSite